Analyser og beretninger

Årsberetninger

Se Globeteams årsberetning i overblik 2018 her

Kundetilfredsresultater

Fra 2010 – 2015 har Globeteam en gang årligt gennemført en uvildig kundetilfredshedsanalyse, som giver en tilbagemelding på samarbejdet med kunderne samt indsigt i deres behov. Resultatet af analysen anvendes som et strategisk og operationelt beslutningsgrundlag til at skabe øget kundeorientering. Her finder du de seneste års resultater af Globeteams kundetilfredshedsanalyse.

Med 97 % kunder, der vil anbefale Globeteam, og et godt benchmark resultat kan vi igen i 2015 notere en flot placering i kundetilfredshedsanalysen.
Se Globeteams kundetilfredshedsresultat 2015 her

Globeteam får gode ratings og positive kommentarer af kunderne i 2014 analysen, men også anbefalinger til, hvordan vi sikrer en endnu højere konsistens i vores kundevurdering.
Se Globeteams kundetilfredshedsresultat 2014 her

Resultatet af 2013 undersøgelsen viser en kundetilfredshed på 100 %. Det er hermed lykkedes Globeteam at forbedre de i forvejen ekstraordinært høje resultater fra tidligere år.
Se Globeteams kundetilfredshedsresultat 2013 her

Pressekontakt

Se hvem du skal kontakte, hvis du har presserelaterede spørgsmål til Globeteam, eller du har brug for en udtalelse eller et interview.

Billedarkiv

Her finder du billeder og logoer i høj opløsning til brug ved omtale af Globeteam.

Få vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret på din virksomheds digitale muligheder med cases og faglige artikler

Tilmeld

Globeteam tilbyder ydelser inden for og på tværs af tre hovedområder

Business model

skab sammenhæng mellem it og forretning

Globeteam hjælper dig med at optimere værdien af dine it-løsninger ved at sikre, at de understøtter forretningens

strategi og vision

Optimer og moderniser din
IT-INFRASTRUKTUR

Globeteam sikrer dig en velfungerende it-infrastruktur, så du opnår en mere stabil drift og øget medarbejdereffektivitet

understøt forretningen med en skræddersyet it-løsning

Globeteam tilbyder assistance til at udvikle eller tilpasse it-løsninger, som møder forretningens specifikke behov

Optimer din forretning og dine it-investeringer

Er du interesseret i at vide mere om Globeteams ydelser, og hvordan vi kan hjælpe netop din forretning?