Fakta om Globeteam

Nedenfor kan du læse de vigtigste fakta om Globeteam – vores forretning, historie og økonomi.

Globeteam fik ved indgangen af 2018 en af erhvervslivets sværvægtere ind i ejerkredsen. Kirk Kapital, Lego-familiens holdingselskab, køber 34 pct. af Globeteam for et større tocifret millionbeløb. Det sker ved, at Kirk Kapital køber C13 samt bestyrelsesmedlem og medstifter af Globeteam Erik Arnbak ud af Globeteam.
Læs mere om Globeteams historie her

Globeteam er et leverandøruafhængigt konsulenthus, som leverer ydelser inden for og på tværs af tre forretningsområder: Business consulting, it-infrastruktur og it-udvikling. Omsætningen forventes i 2017 at lande på over 190 mio. kroner. Godt 75 konsulenter arbejder i Globeteam-regi for en række store offentlige og private kunder.
Læs mere om Globeteam her

Globeteam har etableret en unik forretningsmodel, som styrker den enkeltes incitament og derigennem tiltrækker og fastholder nogle af de bedste it- og forretningskonsulenter i branchen. Vores forretningsmodel er en mellemting mellem et traditionelt konsulenthus og en freelance-model, hvor den enkelte konsulent og teamet er selvstændige ”cost centre”, og hvor aflønningen således er ligefrem proportional med resultatskabelsen.
Læs mere om Globeteams forretningsmodel her

I Globeteam definerer vi os ud fra en række værdier, som vi lægger vægt på altid at praktisere i vores arbejde til gavn for både kunder og samarbejdspartnere.
Læs mere om Globeteams værdigrundlag her

Pressekontakt

Se hvem du skal kontakte, hvis du har presserelaterede spørgsmål til Globeteam, eller du har brug for en udtalelse eller et interview.

Billedarkiv

Her finder du billeder og logoer i høj opløsning til brug ved omtale af Globeteam.

Globeteam tilbyder ydelser inden for og på tværs af tre hovedområder

Business model

skab sammenhæng mellem it og forretning

Globeteam hjælper dig med at optimere værdien af dine it-løsninger ved at sikre, at de understøtter forretningens

strategi og vision

Optimer og moderniser din
IT-INFRASTRUKTUR

Globeteam sikrer dig en velfungerende it-infrastruktur, så du opnår en mere stabil drift og øget medarbejdereffektivitet

understøt forretningen med en skræddersyet it-løsning

Globeteam tilbyder assistance til at udvikle eller tilpasse it-løsninger, som møder forretningens specifikke behov

Få vores nyhedsbrev

Få de seneste nyheder og bliv inspireret af spændende kundehistorier

Fornavn

Efternavn

Virksomhed

Er du Interesseret i at høre mere?

Få vores nyhedsbrev

Få de seneste nyheder og bliv inspireret af spændende kundehistorier

Fornavn

Efternavn

Virksomhed

Optimer din forretning og dine it-investeringer

Er du interesseret i at vide mere om Globeteams ydelser, og hvordan vi kan hjælpe netop din forretning?